Titulní stránkaKontaktObchodní podmínkyDopravaVěrnostní programRegistrace nového zákazníkaKošíkZákazník: Přihlásit se
Informace: e-shop a objednávky v běžném provozu, prodejna na osobní odběr uzavřena.
 

Akční nabídka

PC hry

PC Příslušenství

PlayStation 4

PlayStation 3

PS Vita

PSP Sony

Xbox One

Xbox 360

Nintendo Switch

Nintendo Wii

Nintendo Wii U

Nintendo DS

Nintendo 3DS

Stolní hry

Elektronika

Herní zařízení

Herní oblečení

Herní předměty

Playseat a křesla

Dárkové poukazy

Retro

Bazar

Ostatní

Výprodej

 
KalendářKalendář vydání her
(release list)

Nejprodávanější
1. Grand Theft Auto V (GTA 5) (Xbox 360)
2. Forza Horizon 4 (XONE/ WIN 10)... (PC)
3. Grand Theft Auto V (GTA 5) (PS4)
4. Resident Evil 3 (PS4)
5. Far Cry New Dawn (PS4)
6. Grand Theft Auto V (GTA 5) (PS3)
7. Microsoft Xbox One S 1TB White (Xbox One)
8. Farming Simulator 19 (PC)
9. Battlefield 1 Revolution Editi... (Xbox One)
10. F1 2019 (PS4)

Doporučujeme ...
Cyberpunk 2077
Biomutant
FIFA 20
Smart Notify
Anti-Covid_dezinfekce

Doprava objednaného zboží

Kuma.cz

Opatření vydané generálním ředitelem České pošty Romanem Knapem

S ohledem na vyhlášení nouzového stavu, potřebu minimalizace zdravotních rizik pro zaměstnance České pošty, s.p. a zároveň potřebu zajistit pro klienty dostatečnou možnost k převzetí zásilek, vyhlašuje Česká pošta s.p. s okamžitou účinností mimořádnou změnu Poštovních podmínek v následujícím rozsahu, platnou pro doručování adresátům, u kterých Česká pošta, s.p. obdrží informaci o tom, že na ně dopadají karanténní opatření:

Balíky se uloží bez pokusu o doručení. U těchto ukládaných zásilek odpovědný pracovník dodávací provozovny prodlouží úložní dobu na 15, resp. 30 dnů (podle druhu zásilky). Pokud u zásilky prodloužení úložní doby vyloučil odesílatel nebo není v souladu s podmínkami dané služby, nebude u konkrétní zásilky úložní doba prodloužena.

Na základě žádosti adresáta může být u zásilky proveden náhradní pokus o doručení sousedům. Tento postup není možný u zásilek s doplňkovou službou Dodání do vlastních rukou a Dodání do vlastních rukou výhradně jen adresáta.

Zásilky adresované adresátům, kteří jsou v karanténě, lze jednorázově bezplatně doslat do lokality, kde není nařízena karanténa. Adresát výjimečně v tomto případě uvede při žádosti o dosílku (e-mail, telefon) nejenom novou adresu, ale také označení „nového“ adresáta, kterému má být zásilka na nové adrese dodána. Tento postup není možný u zásilek s doplňkovou službou Dodání do vlastních rukou a Dodání do vlastních rukou výhradně jen adresáta a u zásilek, u kterých to vyloučil odesílatel.

V případě uložených balíků, které je možné vyzvednout na identifikační kód pro výdej zásilky, bude balík standardně vydán tomu, kdo sdělí správný identifikační kód spolu se jménem a příjmením adresáta nebo podacím číslem zásilky.

Aktualizace na webu České pošty

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PPL - PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ – KORONAVIRUS/COVID-19

Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.

Zavedena byla následující opatření

  • Naši řidiči jsou vybaveni rouškami a ochrannými rukavicemi, které použijí na žádost zákazníka
  • Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
  • Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
  • Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
  • Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.
  • Z důvodu nutnosti zachovat provoz všech páteřních dep není možné podávat ani vyzvedávat zásilky na žádném depu PPL.
  • DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ ČI DOBROVOLNÉ KARANTÉNĚ

    Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:

  • Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
  • Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
  • Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
  • Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních odběrů na depu vyzvednout
  • DORUČOVÁNÍ A SVOZY ZÁSILEK VE FIRMÁCH S PREVENTIVNÍMI OPATŘENÍMI

    Respektujeme preventivní nařízení našich zákazníků a snažíme se jim maximálně vyjít vstříc v jejich požadavcích.

    Pokud z nějakého důvodu nedokážeme přes veškerou snahu vyhovět požadavkům našich zákazníků, řidič informuje zákazníka o uložení zásilky/zásilek na depu, kde budou po vypršení standardní úložní doby vráceny odesílateli. V případě nemožnosti svézt zásilky od zákazníka, prosíme zákazníky, aby se obrátili na náš zákaznický servis (225 331 600), kde se pokusíme ve spolupráci s depem domluvit alternativní způsob převzetí zásilek.

    Aktualizace na webu PPL

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Česká pošta – Balík do ruky - 79,- Kč: Expresní přeprava Českou poštou, kdy je balík dopraven do 1-2 dnů od podání. Pokud máme zboží skladem a objednávku stihnete do 13:00, tak vám zásilku zašleme ještě týž den. Po odeslání obdržíte potvrzující email a SMS s číslem balíku pro jeho sledování, ať jste stále v obraze. Platí se při předání zboží přímo poštovnímu doručovateli.
    Při ceně objednávky nad  3 999 Kč je poštovné ZDARMA.
     
     
     
    Osobní odběr - zdarma - Zboží si vyzvednete osobně přímo u nás na adrese Rokycanova 136, Tachov, 347 01
     
     
     
    PPL 88,- Kč: Expresní přepravní společnosti PPL s dodáním do 24 hodin od odeslání v pracovní dny. Pokud máme zboží skladem a objednávku stihnete do 13:00, tak vám zásilku zašleme ještě týž den. Po odeslání obdržíte potvrzující email s číslem balíku pro jeho sledování. (možné uhradit řidiči platební kartou).
    Při ceně objednávky nad 3 999 Kč je poštovné ZDARMA.
     
     
     
    Dobírka - ČP 39 Kč, PPL 39 Kč - U dobírky vydáváte peníze přepravci až po obdržení zásilky. Platba probíhá v hotovosti. Daňový doklad bude přiložen k zboží. (možné uhradit řidiči platební kartou).
     
     
     
    Zálohová faktura - 0 Kč - Po odeslání objednávky Vám bude e-mailem zaslán variabilní symbol. Objednané zboží Vám bude zasláno po obdržení platby na účet č. 5298673349 / 0800 Česká spořitelna a.s. Daňový doklad bude přiložen k zboží.
    Při ceně objednávky nad 3 999 Kč je poštovné ZDARMA.
     
     
     
    Slovensko Doprava 169,- Kč, platba na Dobírku - 48,- Kč - Zboží Vám bude zasláno na dobírku balíkem přes přepravní společnost PPL. Platí se při předání zboží přímo poštovnímu doručovateli, (není možné uhradit řidiči platební kartou). Daňový doklad bude přiložen k zboží. Jestli je zboží skladem uvidíte přímo v detailu zboží, položka Dostupnost. Po odeslání lze zásilku sledovat v detailu o objednávce.
    Při ceně objednávky nad 9 999 Kč bez DPH je poštovné ZDARMA.
     
     

     

    Víte, že ... 

     u objednávky nad 3 999,- Kč je poštovné ZDARMA!


     


    Stolní hry
    Kuma.cz s.r.o.
    Rokycanova 136
    347 01, Tachov 
    Telefon: +420 607 622 722
    e-mail: podpora@kuma.cz 

     

    ShopRoku 2016 Finalista - PC hry a herní zařízeníHeureka.cz - ověřené hodnocení obchodu hry.kuma.cz
    Kuma.cz nabízí pc hry a herní konzole, PS4, PlayStation 4, Xbox one, Xbox 360, Nintendo.
    Přidejte se k nám na facebook, Google+ nebo YouTube a sledujte novinky, gameplay a recenze

    Kuma.cz - prodej her a herních konzolí
    Otevírací doba:
    pondělí - pátek: 9.00 - 17.00 hod.
    sobota: 9.00 - 12.00 hod.
       přidej se k nám na YouTube Věrnostní program Kuma.cz přidej se k nám na facebook  Twitter Kuma.cz

    Jak nakupovat | Kontakt | Obchodní podmínky | Doprava | Technická podpora | Osobní údaje | Věrnostní program

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online: v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    eShop engine v3.50 (c) https://www.kuma.cz 2002-2018 | Ceny uvedeny s DPH