Ubisoft se na konci roku 2007 pochlubil svým skvělým titulem Assassins Creed, jeden z největších hitů za posledních pár let. Hra  byla zpočátku úžasná, ale později přešla do stereotypu, který způsobil nedostatečný variabilní obsah. Přesto se Assassins Creed těšil z velkého úspěchu, získal vysoká hodnocení a také se velmi úspěšně prodával. Vývojáři by samozřejmě rádi dosáhli stejných, nebo lepších výsledků. Aby toho odsáhli, chtějí vyrukovat s mnoha vylepšeními. Že by nám konečně naservírovali perfektní hit se vším všudy.

Assassins Creed 2 přímo nenavazuje na první díl, zde už si nezahrajete za vraha Altaira. Je to takové volné pokračování, umístěné do jiné doby. Podíváme se do patnáctého století,
do doby renesance, do Itálie. Autoři chtěli opět nějakou důležitou historickou epochu a jak se zdá, tak se jim to opět podařilo.
Opět se zde setkáváme se skvělou atmosférou. V letech kdy se odehrává Assassins Creed 2 se objevilo mnoho neobyčených velikánů, kteří se zapsali do historie. Hraběnka Caterina Sforza, malíř Sandro Botticelli, politik Niccolo Machiavelli a samozřejmě také vševěd Leonardo da Vinci. Některé z těchto postav ostatně
ve hře potkáte.

V Assassins Creed 2 jsou tři hlavní dějiště, stejně jako v předešlém díle. Tentokrát jsou to: Florencie, Benátky a Toskánsko. Oproti prvnímu dílu jsou ale plochy oblastí mnohem větší. Benátky jsou rozděleny do pěti čtvrtí, v předchozích městech byly jen tři.

Děj se odehrává tři století po událostech prvního dílu. Váš nový hrdina je Ezio Auditore di Firenze, ale s Altairem má společného opravdu málo. Ezio pochází z vrchních vrstev, dobře ovládá společenské chování, má skvělé řečnické schopnosti, atd. Ale stále mu nikdo neodpáře, že jeho žilami koluje Assassinská krev.

Váš nový hrdina Ezio má obdobné schopnosti jako Altair, přesně ty schopnosti, díky kterým vraždí své protivníky jak na běžícím páse. Italský šlechtic je opravdu bude potřebovat. Jedním z prvních úkolů je pomsta některým klanům, kteří pošpinili Eziovu rodinu.

Ovšem jako v prvním Assassins Creedu mají některé události vliv i na současné dění a také tentokrát je celý příběh promítán myslí Desmonda Milese, který je v roce 2012 napojen na speciální přístroj a prožívá důležité okamžiky svého předka, tentokrát Ezia. V této linii by měl příběh na první díl Assassins Creeda navazovat, ale příběh druhého dílu by měl být pochopitelný i pro ty, kteří první díl nehráli.

Ezio, stejně jako Altair běhá v bílé kápi, ale má odlišné vybavení, po ruce má nože, používat může i zbraně nepřátel, jako sekery, halapartny a kladiva, ale před útěkem je musíte zahodit. Samozřejmě nebude chybět lezení po zdech, běhání po střechách. Nyní se to tvůrci rozhodli trochu rozšířit o pár užitečných pohybů, které zlepší dynamičnost těchto akcí. Přidáno bylo také plavání a potápění a můžete své protivníky do vody stáhnout. Budee nepřátele nejen zabít tajně, ale jako v předchozím díle se s nimi potýkat i v soubojích proti několika jedincům. Bojový systém byl zde vylepšen, nyní je mnohem taktičtější a protivníků bude několik typů, někteří agresivní, jiní paranoidní a další. Zlepšen bude taky dav a gildy, lidé z gildy vám budou v mnoha situacích nápomocni.

Druhý Assassins Creed si pro nás připravil i různé druhy úkolů, nejen ty streotypní jako v prvním díle. Úkoly budou rozdílné, podle
toho která gilda vám je zadá a od toho se bude odvíjet i odměna většinou v podobě naučení nových pohybů. Tudíž, chcete-li být tajemný plíživý postrach, berte si úkoly od zlodějů, na druhou stranu, pokud chcete spíše bojovat plňte úkoly od vojáků.

Hlavní postavu zde bude Leonardo da Vinci, budete od něj dostávat zásadní úkoly a důležité předměty.

Author: "Jozmy"
Všechna data a informace, jež jsou publikována na webových stránkách http://hry.kuma.cz , jsou chráněna podle autorského zákona č.121/2000 Sb, ve znění pozdějších předpisů a to v plném rozsahu jako zákonem chráněné autorské dílo (popř. jako autorské dílo souborné). Ochrana se vztahuje na všechna data a informace jak v grafické, tak textové, či jiné podobě. Zakázáno je také publikování dat a informaci v jakékoliv formě bez souhlasu autorů a provozovatelů webových stránek http://hry.kuma.cz