Multiplayerové záběry z Assassins Creed: Revelations

Když se poprvé objevil multiplayer v Assassin's Creed hře, mnoho lidí se na něj dívalo skrz prsty jako na povinný přívěšek dnešních úspěšných her. Nedělejme si iluze, byl přidán prostě proto, že současný trend tak hlásá, ale ve výsledku šlo a pořád jde o velmi zábavnou součást, která se od tradičního průběhu hraní za asasína liší. Je atmosférická, nápaditá a bohužel i náročná na hráče. V AC: Revelations tomu nebude jinak.
 
Assassin’s Creed: Revelations přinese nový MP mód, o který si hráči říkali, jenž se více blíží tradičním multiplayer módům ze stříleček. Jde o Artifact assault, de facto jakousi variantu klasiky jménem Capture the Flag. Dva týmy se snaží krást vlajky z území oponentů. Plusem ovšem je, že stále dominují body jako faktor vítězství, takže s několika dobrými (čti naplánovanými, ve skrytu provedenými) vraždami můžete snížit efekt zcizení vlajky a tím i hráče nutit k plíživějšími stylu (který ve videu moc nevidíme). Poněkud klasičtější Death match mód je předvedený uvnitř článku.


Assassins Creed: Revelations


Death match vypadá ovšem o mnoho lépe. Klasický mód se odehrává na malých mapách a od zabíjení v běhu by jej měly nové zachránit dvě věci. Tou první je absence radaru, který byl berličkou pro ty, kteří si multiplayer pletli s FPS. Nyní uvidíte jen rozzářený obraz cíle pokud je ve vaší linii dohledu, ale jeho identifikace je jen na vašem oku a sledování pohybu a reakcí okolních postav.
 
Důležitý je i fakt, že hra odměňuje zabití ve skrytu nejen počtem bodů a už nepouští animaci zabití, takže neztrácíte čas a můžete splynout s davem a neupozorňovat moc na sebe. Uvidíme také, co s hratelností provedou nové bomby a miny, které budou ochromovat a asi tak částečně nahradí klasický kouřový granát. Každopádně se zdá, že zatímco Artifact assault bude spíše akčnější a méně plíživou záležitostí, Death match by měl podtrhovat to, čím je multiplayer v Assassin's Creed titulech jedinečný.


Assassins Creed: Revelations

zdroj: IGN