Nový ročník fotbalu FIFA 11 jde na dračku.

  V pátek 1. října vyšel v Česku (Američané mohli čutat již od úterý) poslední ročník populární fotbalové simulace z dílny EA Sports. Nikoho pak nepřekvapí, že se FIFA 11 okamžitě umístila na prvních příčkách v žebříčcích prodejnosti. A to u nás i ve světě. Jenom za první den se v České republice prodalo deset tisíc kusů FIFA 11. Zájem o hru byl tedy dvojnásobný oproti minulému ročníku FIFA 10.

                         

Prodejci u předobjednávek pocítili o 800% větší zájem než tomu bylo loni. To je na české poměry úctyhodný výkon. Za první víkend se pak FIFA 11 prodalo v Evropě a v Americe 2,6 milionu kusů a fotbal se rychle prodává dál, takže číslo každým dnem roste. Ve světovém měřítku se FIFA 11 prodává o 29% lépe. Během prvního víkendu byl také vidět velký zájem hráčů o online multiplayer, když hru přes internet zkusilo za dva dny 11,3 milionu hráčů. Kromě klasických klání si mohou vůbec poprvé užít hru v plné sestavě, tedy v jedenácti hráčích na hřišti.Je tak otázkou, zda prodejům FIFA 11 pomohl fakt, že jde o doopravdy ještě lepší a realističtější fotbal, nebo reklama, kterou můžete vidět i na našich televizích.

zdroj: hrytn.cz

FIFA 11 je k dispozici na PC, PS2, PS3, PSP, X360, Wii a DS.