Odklad her postihl momentálně stěžejní tituly společnosti EA Dragon Age Inquisition a Battlefield Hardline

Bohužel společnost EA nezahálí a chce patřit ke společnostem, které s blížícím se datem vydání své hry odkládají. Nyní se to týká dvou velkých titulů tohoto herního gigantu.
Konkrétně se jedná o Dragon Age Inquisition a Battlefield Hardline.

Dragon Age Inquisition je velice ambiciózní fantasy RPG, které chce navázat na slávu prvního dílu. Této hry se však nedočkáme v půlce října, ale až 21.listopadu. Nejspíše za to může pokus o vyhnutí se konkurenci v už tak nabitém říjnu.

Dragon Age Inquisition

Nový spinoff série Battlefield s podtitulem Hardline však bude posunut mnohem více a to až na první čtvrtletí roku 2015. Studio Visceral Games, které za tímto dílem stojí, potřebuje více času na všechny změny, které komunita požadovala po červnové betě.
Battlefield Hardline je spinoffem k válečné sérii Battlefield, který je zasazen do policejního prostředí, což by mohl být docela svěží inovací.

Zde je výpis změn, které se uskuteční v rámci Battlefield Hardline

- 1. Snížení výskytu výbušnin
Výbuchy jsou fajn, ale hráči si stěžovali, že příliš snadná dostupnost výbušnin narušuje zážitek z bitvy policistů s padouchy. Vývojáři se rozhodli výbušniny ze hry neodstranit, ale měly by po úpravě mnohem méně zasahovat do přestřelek a honiček obou stran.

- 2. Vyvážení a přejmenování třídy Mechanic
Mechanik bude užitečnější ve více situacích a nejen při sundavání auta. Tipy na nové označení můžete Visceralu napsat do komentářů na oficiální stránce.

- 3. Předělání HUD
Herní interface se dočká změn, které hru na pohled odliší od Battlefield 4 a zároveň zlepší předávání informací od zpráv, cílů, po stav hráče a situace na mapě.

- 4. Překopání obrazovky úprav avatara
Nové rozložení customizační obrazovky bude přehlednější a zjednoduší výběr a výměnu výstroje.

Battlefield Hardline- 5. Prohloubení herního světa a zvýšení interaktivity
Na přání hráčů půjde v úrovních dělat více věcí, které mohou ovlivnit hru. Zároveň přibude více možností, jak přistoupit k cíli či získat nějakou výhodu. Mezi nově interaktivními předměty nalezneme více dvěří, skříňky s municemi, rádia a další.

- 6. Prodloužení kol
Hráči si stěžovali, že některá kola končí příliš brzy. Heist a Blood Money budou nyní trvat o něco déle, což by se nemělo negativně projevit na jejich zábavnosti.

- 7. Zvýšení výdrže přepravních vozidel
Dosud auta pod palbou nepřátel vybuchovala příliš brzy a změna v jejich životnosti by měla zajistit realističtější automobilové přestřelky.

- 8. Vylepšení zvukové přenášení informací o okolní situaci
Visceral zapracoval na zvukových nápovědách, které hráčům pomáhají udržet přehled o situaci, rozmístění nepřátel, přátel i rukojmích.

- 9. Lékarničky a skříňky s municí už neblokují výhled
Dříve mohly tyto užitečné krabičky zabránit uzdravování padlého spolubojovníka, protože překážely ve výhledu na jeho tělo. To by se už stávat nemělo.

- 10. Zlepšení vyslýchání
Nový způsob, jakým bude vyslýchání chycených nepřátel probíhat, odhalí pouze jeho spoluhráče v okruhu vyslýchaného, ale také označené nepřátele, jakoby byli spatřeni vaším spoluhráčem.

Doufejme, že se tyto odklady ještě neprotáhnou, nebo že EA neodloží některé ze svých dalších her. V nejbližších měsících se totiž můžeme těšit na FIFA 15, NHL 15 a The Sims 4.