10. Grand Theft Auto V (GTA 5) (Xbox One)

Bazar her Rezervujte si ...
Far Cry 5
God of War (PS4)
The Crew 2

Injustice 2: Legendary Edition - Recenze

Bojová hra na bázi komiksového univerza DC Comics se přehupuje do svého dalšího roku a tak u té příležitosti na trh vtrhla vyšperkovaná edice této hry, tedy Injustice 2: Legendary Edition. Už tak jsem si říkal, jestli něco takového má smysl recenzovat a pravda je takové, že moc ne, již původní hra dostala od nás plný počet bodů a skončila jako jedna z nejlepších bojovek posledních let. Nakonec jsem se toho ujal a rozhodl se finální verzi hry zrecenzovat, budu se tedy věnovat hlavně novinkám, které tato hra v současnosti nabízí, tedy ve své legendární formě.

Po stránce příběhu se nic nemění. Hra zůstává věrná své původní kampani, ale to není na škodu, i tak byla velmi povedená. A více o ní si můžete přečíst v původní recenzi této hry. Takže se opět stěžejním modem stal hlavně režim Multiverse, který stále dominuje celé hře, pokud máte příběh již za sebou. Stále se zde točí šestice planet, které v různém časovém úseku prohodí s jinými. V rámci toho času, který na planetu Zemi v rámci příslušného vesmíru máte, můžete plnit dané výzvy, které vám přihodí nějaké ty řádné odměny.

Kromě toho, od doby kdy jsem hrál tuto hru se režim Multiverse dočkal i své vyšší formy v podobě Legendary Multiverse. Kde jsou souboje patřičně tužší a je k nim potřeba mít vaše postavy patřičně vylepšené, zapomeňte na to, že byste si vystačili s původními one level postavami. Ani není od věci své postavy umět ovládat, jelikož UI vám v tomto případě nic nedaruje. Každopádně odměny za výhry zde jsou mnohem sladší hlavně se díky němu dostanete k legendárnímu gearu. Specializací tohoto režimu je i to, že se mění ve vlnách a vždy je daná Země specializovaná na danou postavu. Vlny se zde točí více méně po nějakých 20 dnech, ale není to pravidlem.

S tím, že hra nabízí silnější soupeře, přichází i fakt, že level postav nekončí na původním levelu 20, ale postavy je nyní možné levlovat až na 30 úroveň. Najednou i moje kdysi maximalizované postavy v podobě Flashe, Supergirl, Wonder Woman a Batmana, byly najednou jen na dvou třetinách své cesty k velikosti a opět jsem získal další motivaci se k postavám vrátit.

Když jsem u postav. Hlavním bonusem celé této edice nejsou tyto režimy a zvýšená hranice postav. To vše získáte i s původní verzí. Tím stěžejním prvkem v této edici je přítomnost všech postav, včetně těch, které bylo možné získat jen předobjednávkou, či hraním mobilní hry Injustice 2. Těmi postavami nejsou žádné jiné než hlavní záporák Darkseid a zlá verze Cyborga, Grid. To je jen spodek pyramidy, to hlavní přichází s Fighter packy.

Ty obsahují hlavní přídavky postav, jejichž výčet je následující: Sub Zero, Raiden (znáte z Mortal Kombat), Starfire, Atom, Hellboy, Blue Mantha, Red Hood a Želvy Ninja. Poslední jmenovaní jsou nyní mými oblíbenci a hraji za ně prakticky stále, nabízejí totiž širší variabilitu díky tomu, že je u nich na výběr ze čtveřice bratrů, jenž každý má trochu jiná komba. Dále mi sedlo hraní za Hellboye, či Starfire. Nyní si zkrátka každý najde ty své oblíbence. Už jen těch osm nových postav se vám postará o řádnou herní dobu v rámci multiverse, či multiplayeru.

Vše ostatní ve hře zůstalo při starém a opět tak, nezbývá zopakovat to, že je vhodné si přečíst původní recenzi na Injustice 2. Změnou zde již prošla jen jedna věc a to v případě, že vlastníte silnější Xbox One X. V tomto případě vám hra nabízí vylepšenou grafiku, která již na standartních konzolích je parádní. Zde se však dostáváme k nativnímu 4K rozlišení při stabilních 60 fps. Také je tu řada lepších textur a vylepšených efektů. Technicky není Injustice 2 Legendary Edition co vytknout, už tak dokonalé je ještě dokonalejší, pokud ten stroj na to máte.

Jestli jste minuli původní verzi Injustice 2, tak je Injustice 2 Legendary Edition tou nejlepší chvílí pro nástup do služby mezi superhrdiny a padouchy DC Comics a pár spřízněných bojovníků. Dokonalá bojovka je nyní ještě lepší díky kompletnímu obsahu. Pokud pak disponujete výkonnějších konzolí Xbox One X, pak si hru můžete vychutnat v tom nejlepším grafickém zpracování, které hra nabízí.

Hodnocení: 10/10 (více původní recenze)

Vloženo: 4.4.2018
Celkem hodnotilo 27 zákazníků.